Nu de Alexandru Bogdan Duca e vorba, ci de Cristopher Horner.

  E o procedura obisnuita aceea de a prezenta ideile unei carti intr-o revista.

  Care, intr-adevar, e de cultura.

  Daca nu agream unele opinii, nu inseamna ca neaparat trebuie sa ironizam pe
cei care au adus ideile respective in atentia noastra.

  Eu (si cu siguranta si altii) as fi vrut sa ascult diferite opinii pe aceasta
tema (la moda).

  Alin Cristea

Asociatia Arin <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
          Bogdan Duca asta (care habar n-am cine o fi), dupa ce ca nu e in
stare sa
"produca" nimic din propria lui mintzishoara, nici macar nu e in stare sa se
documenteze si de la o alta sursa macar si repeta ca papagalu tot ce scriu
platitii de marile companii energetice!

A cui e revista aia, "Incultura", care ii publica pe toti papagalii?

Codruta