Asistenti maternali isi pierd copiii pentru ca refuza sa-i invete despre
homosexualitate

DUPA CE au avut grija de aproape 30 de copii defavorizati, doi asistenti
maternali din Chard, comitatul britanic Somerset, isi iau astazi la revedere de
la ultimul adolescent dat in grija lor, relateaza cotidianul Daily Mail si alte
surse din presa britanica.

Mai exact, Vincent si Pauline Matherick, de 65 si respectiv 61 de ani, sunt
astfel pedepsiti pentru ca refuza, pe motiv ca sunt crestini, sa il invete pe
copil ca "homosexualitatea este normala". Ei nu au vrut sa semneze documentul
care ii obliga sa aplice noi reguli privind "egalitatea sexuala."

Baiatul in varsta de 11 ani va fi luat astazi din grija celor doi si dus
intr-un centru de plasament al statului. Sotii Matherick, ambii pensionari, nu
vor mai primi niciodata un copil spre crestere si educare.

In urma cu cateva luni, responsabilii serviciilor sociale din comitatul
Somerset au cerut celor doi asistenti maternali sa semneze un contract prin
care se obliga sa implementeze reglementarile privind orientarea sexuala emise
de guvernul laburist. Aceste reglementari sunt parte a Equality Act 2006, lege
care interzice discriminarea pe criteriu de orientare sexuala.

Conform noii legi, cuplul ar fi trebuit sa discute cu copiii care au implinit
11 ani despre relatiile intre persoane de acelasi sex si sa le spuna ca
legaturile homosexuale sunt la fel de normale ca si mariajele heterosexuale. Li
s-a mai cerut si sa isi duca copiii la intalniri ale asociatiilor de
homosexuali (nu se precizeaza daca nu cumva nu trebuie sa vizioneze si
demonstratii pe viu de "golden showers" ori "fisting", unele dintre ocupatiile
preferate ale "persoanelor cu sexualitate alternativa").

La protestul sotilor Matherick, serviciile sociale le-au comunicat ca daca nu
accepta sa semneze documentul, nu isi vor mai putea practica meseria. Dupa ce
s-au sfatuit intre ei, acestia au decis sa renunte la a mai creste, benevol,
copii abandonati de altii, decat sa fie umiliti.

"Pur si simplu n-am putut accepta sa fac asta, intrucat este impotriva
principiilor mele", a spus dl. Matherick. "Nu am discriminat niciodata pe
nimeni, dar nu pot sa tin predici despre beneficiile homosexualitatii atat timp
cat cred ca este impotriva cuvantului Domnului."

Doamna Matherick, la randul sau, a solicitat autoritatilor sa continue sa aiba
grija de copil macar pana ce acesta isi va gasi o familie permanenta. Raspunsul
a fost negativ. "A fost foarte trist, spune ea. Suntem foarte apropiati, dar e
un tanar domn matur si se va descurca."

Sotii Matherick au trei copii ai lor, de la care au 6 nepoti si un stranepot.
La inceputul carierei de asistenti maternali au primit mame singure cu copii,
apoi s-au ocupat de copii de scoala primara, din familii destramate.

"E teribil ca am ajuns aici. N-ar fi trebuit sa se intample asta", mai spune
Vincent Matherick. "Chiar si fara aceste noi reguli, tot nu existau asistenti
maternali indeajuns. Ni s-a spus ca trebuie sa fim pregatiti sa discutam despre
sexualitate cu copiii de la varsta de 11 ani, ceea ce eu cred ca e oricum
nepotrivit, dar nu doar asta, ci sa le si explicam cum se 'intalnesc'
homosexualii. Ba chiar sa ducem adolescentul la intruniri ale asociatiilor de
homosexuali. Cum sa fac asta cand este total impotriva convingerilor mele?"

Activistii religiosi din comitat spun ca sotii Matherick, crestini practicanti,
sunt ultimele victime ale unei tendinte egalitariste care pune drepturile
homosexualilor deasupra credintei religioase. Oricum, cei doi se pregatesc sa
conteste decizia in instanta cu ajutorul Lawyers' Christian Fellowship,
organizatie care il sustine si pe magistratul Andrew McClintock, care a
demisionat in urma unei dispute privind adoptiile de copii in "cuplurile"
homosexuale.

Conform "Daily Mail", cazul sotilor Matherick survine intr-o perioada in care
lipsa cronica de asistenti maternali forteaza unii copii sa-si schimbe
domiciliul de pana la trei ori pe an, ceea ce poate avea efecte devastatoare
asupra dezvoltarii acestora. In Marea Britanie sunt mai putin cu 8000 de
asistenti maternali fata de numarul optim. (Altermedia)
________________________________

Asociatia Altermedia
[EMAIL PROTECTED] | www.altermedia.ro
tel. (40) 722 190 685, (40) 723 011 293 | fax (40) 31 815 27 80 | OP 1 - CP
705, Bucuresti

Proiecte
Altermedia, cealalta fata a realitatii - ro.altermedia.info
Radio Altermedia - radio.altermedia.ro
Eurosceptic - www.eurosceptic.ro
Prima istorie a ultimei revolutii - www.ezln.ro

Pagini gazduite