Discutia asta s-a mai intimplat.

RC arunca o piatra si ... se reped sa o scoata!

Intreb si eu care este rostul statului?
Intreb si eu care este rostul majoritatii?
Intreb si eu daca statul trebuie sa rezolve problemele majoritatii, sau numai
pe cele ale micilor "minoritati" foarte zgomotoase?

Intreb si eu de ce majoritatea TREBUIE  discriminata pentru interesele unei
foarte mici minoritati?
Intreb si eu de ce nu protesteaza cei care ar fi discriminati: mahomedanii,
budistii, etc?
Intreb si eu daca o cladire religioasa trebuie sa aiba o marime proportionala
cu numarul membrilor raportati la populatia tarii?
Ce marime trebuie sa aiba "Moscheea Mintuirii Neamului", "Templul Mantuirii
Neamului", "Catedrala (Protestanta) Mantuirii Neamului" daca luam in calcul
numarul de membrii si populatia romaniei?

As putea pune intrebari la care sa nu raspunda nimeni, sau la care sa se
abereze cu gratie!
Adica in loc sa se gaseasca solutii care sa ajute cit mai multi cetateni, se
baga la greu strimbe pe princpiul "capra vecinului"!

Ceea ce este categoric evident si vizibil de la mare distanta este
desertaciunea, vanitatea!
Aruncatul banilor enoriasilor pe multa vanitate!

Din pacate acesta este pacatul capital al oricarei religii: marimea care
conteaza!

Daca ar fi dupa mine as interzice utilizarea banilor pentru constructii
megalomane, as obliga la utilizarea lor numai pentru nevoile generale ale
oamenilor.

Iar pentru "minoritarii" foarte minoritari si cumplit de zgomotosi si nesimtiti
as aplica proportiile minoritatii lor cind le-as da dreptul sa vorbeasca sau sa
scrie!
Dar eu as fi un dcitator si iar ar fi nemultumiti!

Asa ca revenim la principiul democratic al majoritatii!

Eu sint un altfel de minoritar: ateu.

Si chiar daca sint ateu, cred ca daca majoritatea foarte majoritara are nevoie
de catedrala, sa o construiascas chiar si cu ajutorul statului adica si din
impozitul meu.
Eu nu pot si nu vreau sa  ii provez pe acesti majoritari de dreptul lor numai
pentru ca mie imio place altfel!

dipl. ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"

*****************
Posted by: "ARIN" [EMAIL PROTECTED]
Tue Dec 11, 2007 1:04 pm (PST)
EXTRAORDINAR!!!
Deci MCC nu are bani pt a salva cladiri VALOROASE de patrimoniu, nu are bani
sa dezvolte programe importante - in schimb va fi fortat sa dea vreo 200
milioane euroi pt. o magaoaie care sa faca "concurenta" scarboseniei aleia
de palat al lui Ceausescu!!!

Hai, ca asta fu tare!!!

Apropo: avem in Romania mahomedani, budisti, wicca, protestanti, catolici
samd... iar Legea zice ca discriminarea religioasa e INTERZISA!

Sunt curioasa: pe CAND bani pt "Moscheea Mantuirii Neamului", "Templul
Mantuirii Neamului", Catedrala (Protestanta) Mantuirii Neamului" samd...
sau... nu e nevoie? Numa neamu ortodox are nevoie de "mantuire"???

Mai, sa fie! Asa pacatosi suntem noi, ortodocsii - comparativ cu ceilalti???