Nu am timp, ca m-as apuca sa va fac o lista de nume celebre de care
serviciile s-au descotorosit dupa '89
Dar o luati si dvs. de la Laslo Tokes, Gyorgy Frunda, Daianu, Lazarescu,
Balaceanu Stolnici si va descurcati.

Intelegeti o data pentru todeauna !
Sunt desconspirati DOAR cei care sunt considerati prea compromisi, nu mai
sunt folositori, sau au tras pe "dreapta".

TOATE INSTITUTIILE STATULUI sunt pline de OFITERI ACTIVI sau de colaboratori
mai mult sau mai putin benevoli.
Actualele servicii de informatii [ democratice :) ] au preluat tot folndul
de "colaboratori" ai Securitatii si au PERMIS desconspirarea unora, ca dadea
bine in proaspata democratie. S-au lepadat de "plevusca" DAR au impins pe
altii in fata

O sa mai aflati probabil si de niste popi.
Dar numai dintre cei cu un picior deja in Rai.
Poate ca o sa apara si dosarul lui Iustinian peste 25 de ani, dar dosarul
actualului Patriarh sau al celui ce urmeaza sa ii ia locul, nu o sa le
vedeti niciodata !
In vecii vecilor Amin ! :)

Ce cereti dumneavoastra, cu o totala inocenta, este de fapt defiintarea
serviciilor de informatii.
Eu va urez succes. :)))