Eu nu am inteles cum ca Haaretz l-ar face antisemit direct si punctual pe
Basescu.
Chestie care, chiar NU m-ar interesa !
Basescu nu este nici primul si nici ultimul politician  care se da in stamba
cu fobiile sau prostiile crase, pe care le are/au in cap.

Ma deranjeaza generalizarea, ironia gratuita si scurmatul in cacat ca sa ne
aflam in treaba !
Ca sa ne mai laudam o data, cu ce mult am suferit.
Ma deranjeaza exchibitionismul suferintei, a ororilor, intrucat este cea mai
perversa forma de alienare mintala !
Ma deranjeaza la fel cum ma deranjeaza cersetorii care se mutileaza
intentionat si isi exhiba bubele purulente ca sa iti starneasca mila.
Si sa iti ia banii!!!
Evreii au suferit.
Dar cate milioane de oameni au murit in WWII ?
Cate milioane de oameni au murit in Gulagurile de exterminare comuniste ?
Cu unul din trei inalti demnitari comunisti, de etnie evreiasca, in perioada
de groaza a anilor 50,
cata vina le revine evreilor pt. milioanele de opozanti ai comunismului
omorati cu bestialitate ?

Daca domnia voastra credeti ca Romania este numai tara "pastramei si a
vinului", unde vin sa se relaxeze cate o saptamana, pensionarii israelieni,
sa fiti sanatos !
Probabil va inchipuiti si ca ce se servete la restaurante este "pastrama si
vin antisemit" !
Uite ca eu nu cred !

Si nu numai ca nu cred ca Romania este o tara antisemitra a "pastramei si
vinului", dar sunt convins ca isteriilor unui ziarist, Cellu Rosenberg, ale
unui comunist refulat, trebuie sa li se spuna STOP !
Cine este "istoricul" Cellu Rosenberg ?
Cautati pe Google, cautati unde vreti, nu o sa gasiti decat 10 referinte
legate de calomniosul articol pe care l-a scris la adresa Romaniei !

Se pare ca nu sunt singurul care gandeste asa !

http://www.ziua.ro/display.php?data=2008-11-03&id=244904

Ce a declansat pe plan politic acest articol plin de ura si mizerii, nu la
adresa lui Basescu, ci a tarii unde s-a nascut numitul Cellu Rosenberg ?

- "Romania NU se va implica in negocierile dintre Israel si Autotritatea pal
estiniana !".
Si nu m-ar mira ca reacordarea cetaniei romanesti, sa dureze muuult mai mult
in viitorul apropiat. :)