From: "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>; <[EMAIL PROTECTED]>;
<protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Friday, November 07, 2008 12:13 AM
Subject: [protest-ro] multumesc - dar nu stiu cui ;)))

> Buna, tuturor,
>

> Zilele trecute am scos de la Banca un extras de cont (al ARIN) - si am
avut placuta surpriza sa constat ca aveam in el o suma de la Trezorerie
(care corespunde acelor "2% pentru ONG").

> Suma era "consistenta", astfel incat deduc ca persoana care mi-a oferit-o,
are niste venituri binishor peste medie ;)

> Dupa cum stiti, Fiscul nu are voie sa comunice ONG-urilor numele
persoanelor care au donat acei 2% - astfel incat habar n-am cine a facut
asta. "Suspectez", insa, ca este vorba despre o persoana de pe una din
aceste 3 liste.

defrisarilor - detalii cont la www.arin.ro

> Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo!
Groups Links