Eu ii felicit inca o data pe colegii care planteaza - dar imaginea pe care a
pus-o acolo Costin Ilie ilustreaza EXACT ce se intampla in Romania, cu padurile
si cu plantarile - ba chiar si ashaaaa.... in general! ;)

http://ilie.blog.cotidianul.ro/2008/12/22/imaginea-anului/

Si poate va lamureste si de ce eu nu agreez ideea de a planta voluntar, pana
cand nu se rezolva problema despaduririlor, si pana nu-i vad platind GREU (cu
inchisoare samd.) pe cei care taie ilegal si, MAI ALES, pe cei care ii incita /
incurajeaza (adica pe aceia "de sus", care fac profiturile "adevarate") >:(

Codruta

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro