  From: Asociatia Arin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, January 05, 2009 2:35 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: [romania_eu_list] LA MULTI ANI MAMELOR pe 2009!

  eee... - mai lasati-o si Dvs. cu misoginismele... aveti si Dvs. o varsta, ar
trebui sa va "reinventati" sau macar sa vedeti daca n-ar fi ceva de revizuit in
chestii din astea - CE-AR fi daca, brusc, am deveni cu toatele ostile fata de
tot ce e masculin? ;)

  Faptul ca Liliana nu ia nu'sh ce cotizatii NU inseamna ca astia din guvern nu
au luat o hotarire tampita - dar am sa revin cu detalii dupa ce ma "reintegrez"
dupa sarbatorile astea asa lungi ;)

  Pana una-alta, va urez (tuturor listasilor) un 2009 plin de succesuri - dar
mai ales de proteste cat mai eficiente! ;)

  Codruta

  2009/1/3 Arhitectura d...@dsclex.ro

    Daca imi aduc bine aminte, arhiva eu_list stie mai bine, priceperea domniei
    voastre in materie de finante s-a materializat la ceva de ordinul a 10.000
    de lei vechi/ pe membru si pe an, suma adunata pt. diverse lucrari
    caritabile.

    La asa rezultate financiare, nu credeti ca ar fi normal sa lasati pe altii
    sa SOCOTEASCA cat, cui si cum sa dea "cosul bebelusului" ?

    Daca imi aduca bine aminte, dl. Tinu, cel care a informat toate femeile din
    Romia ca pot sta acasa si lua "salariu" 2 ani, a sfarsit in sant !
    Rece !

    From: "Liliana Pagu" <a...@opensys.ro>

    > Sigur ca solutia gasita este stupida , pentru ca este o incalcare a
    > drepturilor celor care au cotizat mai mult , ce sa mai spunem de
    > promisiunile facute in campanie!Nu le ajuta nici pe celelalte care au
    > cotizat mai putin ,pentru ca un calcul , la limita ,a cosului bebelusului
    pe
    > luna ajunge la 2000 lei!!!

Raspunde prin e-mail lui