Probabil este utopic sa crezi ca se poate controla ce se face "la stat" dat fiind mostenirea de atatia ani de comunism. Doar pentru discutie si pentru a compara cu sistemul de aici, problema aceasta a venitului dublu se poate controla prin sistemul de taxe unde se declara venitul. De asemenea sistemul de pensii (Social Security) micsoreaza pensia in functie de venitul din alte surse. Din nou, stiu ca este utopic, dar implementarea unui sistem judicial si financial corespunzator, ar putea micsora "coruptia" de care se plang toti. Si inca ceva, de data asta guvernul este (ca de obicei!) in domeniul utopic cand emite regulamente si legi care nu sunt realiste. Un stat nu se conduce prin FIAT ci prin mechanisme legislative, juridice si financiare corespunzatoare, si prin eliminarea stimulentelor pentru coruptie. Uitandu-ma la regulamentul pensionarilor (no" double dip"), se vede imediat futilitatea regulamentului : se interzice salariul dublu, dar se permit "aranjamente cu ora" Ce ii impiedica pe cei care vor sa semneze condica si sa aranjeze plata cu ora la valori semnificative Sunt tentat sa cred ca cineva in guvern trebuie sa fie prostalau mare ca sa nu inteleaga cum functioneaza societatea romaneasca.
Si mai apare si pe scena sa  cotcodaceasca si sa anunte "oul"