  From: Remus Cernea
  To: undisclosed-recipients:
  Sent: Tuesday, September 14, 2010 2:35 AM
  Subject: [protest-ro] Politicienii democrati din Romania au datoria de a
apara drepturile persoanelor LGBT

  Politicienii democrati din Romania au datoria de a apara drepturile
persoanelor LGBT

  "(...) O schimbare substantiala de perspectiva in politica romaneasca fata de
aceasta tema in sensul tratarii ei in spirit deschis, european, va da o sansa
importanta unor schimbari pozitive in multe alte domenii. Pentru ca politica
eficienta, democratica si profesionista este in primul rand o chestiune de
atitudine si de viziune democratica asumata, explicata si pusa in practica! In
rest, celelalte cai experimentate din plin in ultimii 20 de ani de o clasa
politica incompetenta si corupta nu pot duce lucrurile decat in haosul si
fundatura in care se gaseste acum Romania.

  Apelul meu catre politicienii din Romania este, asadar, unul pentru asumarea
cu responsabilitate, si in intregul lor, a valorilor democratice ale societatii
deschise…"

http://remuscernea.ro/2010/09/politicienii-democrati-din-romania-au-datoria-de-a-apara-drepturile-persoanelor-lgbt/

  Remus Cernea
  Presedinte executiv