Ce, arhitecturica, esti sovin? Nu iti plac poponarii si lesbienele?
Lasa ca le da cernea drepturi, si o sa vezi tu pe dracu'
Dan G
On 9/14/2010 4:49 AM, Arhitectura wrote:

Bravo Mosule,
Adica CE sa faca concret  ?
In "spirit deschis", sa se puna domnii politicieni capra, ca sa perceapa fenomenul LGBT ? Sau pentru ca ai constientizat ca nu te alege nimeni, doresti locuri REZERVATE in Parlament, ca pentru minoritatile etnice ?
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* Remus Cernea <mailto:tualegi...@gmail.com>
    *To:* undisclosed-recipients: <mailto:undisclosed-recipients:>
    *Sent:* Tuesday, September 14, 2010 2:35 AM
    *Subject:* [protest-ro] Politicienii democrati din Romania au
    datoria de a apara drepturile persoanelor LGBT

    *Politicienii democrati din Romania au datoria de a apara
    drepturile persoanelor LGBT

    *

    *"(...) O schimbare substantiala de perspectiva in politica
    romaneasca fata de aceasta tema in sensul tratarii ei in spirit
    deschis, european, va da o sansa importanta unor schimbari
    pozitive in multe alte domenii. Pentru ca politica eficienta,
    democratica si profesionista este in primul rand o chestiune de
    atitudine si de viziune democratica asumata, explicata si pusa in
    practica!* *In rest, celelalte cai experimentate din plin in
    ultimii 20 de ani de o clasa politica incompetenta si corupta nu
    pot duce lucrurile decat in haosul si fundatura in care se gaseste
    acum Romania.*

    *Apelul meu catre politicienii din Romania este, asadar, unul
    pentru asumarea cu responsabilitate, si in intregul lor, a
    valorilor democratice ale societatii deschise…**"*
    *

http://remuscernea.ro/2010/09/politicienii-democrati-din-romania-au-datoria-de-a-apara-drepturile-persoanelor-lgbt/

    Remus Cernea
    Presedinte executiv