Ca sa sti pe ce si cum sa-ti cheltuiesti timpul si fortele, trebuie mai intai
sa te documentezi ! :)

Cu stima,.

  From: Valer Eugen Demian
  To: la_b...@yahoogroups.com
  Cc: Arhitectura ; romania...@yahoogroups.com ; roma...@yahoogroups.com ;
ogr...@yahoogroups.com ; separareabisericiides...@yahoogroups.com ;
romanianc...@yahoogroups.com ; imagine-roma...@yahoogroups.com ;
protest-ro@yahoogroups.com ; contra_dambovite...@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, September 28, 2010 5:23 AM
  Subject: Re: [la_birt] Si mai zic unii, ca romanii au exterminat evreii :)))

  Mesaje de acest gen au o valoare redusa atita vreme cit nu se face nimic
oficial pentru a se clarifica istoria. Din punct de vedere istoric Romania este
pe lista tarilor unde evreii au fost asupriti si exterminati in timpul celui
de-al 2-lea razboi mondial, lucru afirmat in continuare de B'Nai Brith. Atita
vreme cit acest lucru nu este contrazis oficial si nu se cere o revizuire de
catre Romania, nu vad scopul mesajului...

  Pina in 1989 ni s-a bagat pe git cu forta o varianta a istoriei. Ce ne
opreste acum sa aflam adevarul oricare ar fi el? Macar sa ne cheltuim timpul si
fortele pentru ceva palpabil!

  Valer Eugen Demian