Guvernanti astia sint niste ticalosi fara margini.
Acum vor sa fure pensiile batrinilor, pensii pentru care au cotizat.
Cind au iesit la pensie li s-a calculat o pensie NETA, nu bruta.
Adica implicit se considera ca impozitele si contributiile datorate pentru
pensia calculata, sint colectate direct de statul care s-a obligat prin
contract sa plateasca pensia.
Daca vor sa treaca la impozitarea pensiei, sau la plata CAS, atunci pensiile
trebuie recalculate in plus cu sumele cu care se vor sa le impoziteze si taxeze.

Eu cred ca daca pensionarii ii vor da in judecata pe incompetentii astia
penali, vor cistiga in instanta.

Guvernantii sint niste bulisti, adica un de personakje tip Bula care face fapte
bune. Cea mai buna fapta a lui Bula a fost sa ajute baba sa treaca strada. Baba
insa no voia.
Noi sintem baba care nu vrea sa treaca strada, iar guvenrnantii  ne ajuta!

Azi este 7 decembrie. Ma duc la banca sa imi scot banii din conturi si de pe
carduri.
Mergeti si voi. Poate ii dam de pamint pe jefuitorii de azi.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom