Bah , bulica, arhitecturica cum indraznesti sa il insulti pe dcct ul solaru' care cara soarele in casa cu oborocul?
Vino-ti in simtiri!
Dan G
On 12/7/2010 4:28 AM, Arhitecturica wrote:

:)))
Bravo,
Fara cei 2 lei ai tai, unul pe card si celalat in cont, in mod sigur banca o sa intre in faliment. ! Sa ne spui cati lei o sa mai dai, din buzunar, ca sa acoperi comisionul de retragere. :)))
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* DCT Yahoo <mailto:office.sunval...@gmail.com>
    *To:* cpp <mailto:cafenea_pentru_polit...@yahoogroups.com> ;
    protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Tuesday, December 07, 2010 7:54 AM
    *Subject:* [protest-ro] Eu zic sa ii fierbem incet de la picioare
    in sus, prin scufundare lenta in apa clocotita (Shogun)

    Guvernanti astia sint niste ticalosi fara margini.
    Acum vor sa fure pensiile batrinilor, pensii pentru care au cotizat.
    Cind au iesit la pensie li s-a calculat o pensie NETA, nu bruta.
    Adica implicit se considera ca impozitele si contributiile
    datorate pentru pensia calculata, sint colectate direct de statul
    care s-a obligat prin contract sa plateasca pensia.
    Daca vor sa treaca la impozitarea pensiei, sau la plata CAS,
    atunci pensiile trebuie recalculate in plus cu sumele cu care se
    vor sa le impoziteze si taxeze.
    Eu cred ca daca pensionarii ii vor da in judecata pe incompetentii
    astia penali, vor cistiga in instanta.
    Guvernantii sint niste bulisti, adica un de personakje tip Bula
    care face fapte bune. Cea mai buna fapta a lui Bula a fost sa
    ajute baba sa treaca strada. Baba insa no voia.
Noi sintem baba care nu vrea sa treaca strada, iar guvenrnantii ne ajuta!
    Azi este 7 decembrie. Ma duc la banca sa imi scot banii din
    conturi si de pe carduri.
    Mergeti si voi. Poate ii dam de pamint pe jefuitorii de azi.

    DC? T

    Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
    Cînd se suie scroafa în pom