From: Codruta N
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Friday, December 10, 2010 5:22 PM
Subject: [protest-ro] ia uitati, D-le Dicu >:)

Recunoaste chiar EL ca a fost "responsabilul aliantei PD - PSD" >:

http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8116728-traian-basescu-alianta-dintre-pdl-udmr-cea-mai-viabila-formula-guvernare-din-ultimii-6-ani.htm

Ce mai ziceti? Il mai votati? >:)

Adica: nu pe el - partidul care o sa-l sustina ca Prim Ministru >:)))

Codruta

---
Va rugam, alocati 5 minute pentru a raspunde la chestionar:

http://www.surveymonkey.com/s/59CLQTN

EDU-MONT - educatie pentru zone montane

Raspunde prin e-mail lui