Codruta

  From: Arhitectura

  ??????

  Ia vedeti arhiva !!!
  "Dreapta am votat, Ciuma Rosie am capatat ! "
  Si arhivele celorlalte liste, la o parte din care, suntem abonati amandoi.

  Cat despre ce o sa MAI votez eu, este la fel de nesemnificativ ca ce o sa MAI
votati dumneavoastra! :)))
  Mai bine v-ati intreba cine numara voturile......

  Cat despre pe cine AR TREBUI sa votam .... , astept cu mare interes sa va
exprimati optiunea pentru dl. Cernea,
  ca eu sa zic ca o sa votez noua dreapta. :)))