*Obiectivul celor peste 1.000.000 de vizualizări pe FACEBOOK *

*pe parcursul a şapte zile a fost atins!*

**

*În total au fost 1.157.108 vizualizări pentru o medie de cca 20 de postări
pe zi*

*
*

* *

*Prin această campanie am dorit să demonstrez o dată în plus potenţialul
imens pentru politică al platformei de socializare FACEBOOK şi să semnalez
faptul că Mişcarea Verzilor a demarat recent efortul strângerii celor 25.000
de semnături necesare pentru a se putea înregistra ca partid. *

*Postările de pe pagina mea de Facebook sunt articole politice, economice,
sociale şi de mediu din presa română şi internaţională, comunicate privind
activitatea politică a Mişcării Verzilor <http://www.miscareaverzilor.eu/>,
ştiri ştiinţifice, recomandări culturale printre care se numără "Cartea
săptămânii" ("Dune" de Frank Herbert), "Filmul săptămânii"  ("Zbor deasupra
unui cuib de cuci" în regia lui Milos Forman), "Formaţia/muzicianul
săptămânii"* *(Metallica) şamd*.

*Detalii aici:*

*
http://remuscernea.ro/2011/01/obiectivul-celor-peste-1-000-000-de-vizualizari-pe-facebook-pe-parcursul-a-sapte-zile-a-fost-atins/
*<http://remuscernea.ro/2011/01/obiectivul-celor-peste-1-000-000-de-vizualizari-pe-facebook-pe-parcursul-a-sapte-zile-a-fost-atins/>
*
**Menţionez şi faptul că pagina mea de Facebook este pe locul 1 în România
la secţiunea politică în clasamentul realizat de Facebrands, iar pagina
Mişcării Verzilor este pe locul
3.<http://remuscernea.ro/2011/01/pagina-mea-de-facebook-este-pe-locul-1-in-romania/>
*

*PS: Întâmplător sau nu, în legătură sau nu cu această campanie de pe
Facebook, vă ofer aici un scurt timp destinat exclusiv celor cu simţul
umorului...*<http://remuscernea.ro/2011/01/un-scurt-film-destinat-exclusiv-pentru-cei-cu-simtul-umorului/>

*

Remus Cernea

Co-Preşedinte Mişcarea Verzilor