Asta suna a reclama la blog. Adica aici este avizierul unde se fac
trimiteri la...NU strica un pic de trafffic.

DC? T
Dubito ergo cogito, cogito ergo sum! Cînd se suie scroafa în
pomCine tace nu e om.

> Jumatate din Europa, sau macar jumatare din actuala populatie a
Europei a trait in perioada celor "2 R", adica a razboiului rece.
> Lucrurile erau clare, oable si directe. Nu existau dubii sau procese
de constiinta.
> Noi contra lor si ei contra noastra.
> Noi realizam cincinalul in 4 ani si jumatate, ei trimiteau oameni pe
Luna.
> Noi "8.000" de kg de porumb la hectar, ei videouri.
> Noi Telecolor, ei Sony Trinitron.
> Si astfel am trait bine, timp de macar 20 de ani, ei cumparand
porumbul nostru si noi cumparand vidourilor lor, dar nu de la magazin,
ci de pe piata neagra.

> Continuarea :
> http://arid.wordpress.com/2011/01/26/in-sfarsit-avem-trei-oaie/
>

> Cu stima,