  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, January 27, 2011 11:25 PM
  Subject: [protest-ro] Re: In sfarsit avem trei .oaie ?

  Asta suna a reclama la blog. Adica aici este avizierul unde se fac trimiteri
la...
  NU strica un pic de trafffic.

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom

  > Jumatate din Europa, sau macar jumatare din actuala populatie a Europei a
trait in perioada celor "2 R", adica a razboiului rece.
  > Lucrurile erau clare, oable si directe. Nu existau dubii sau procese de
constiinta.
  > Noi contra lor si ei contra noastra.
  > Noi realizam cincinalul in 4 ani si jumatate, ei trimiteau oameni pe Luna.
  > Noi "8.000" de kg de porumb la hectar, ei videouri.
  > Noi Telecolor, ei Sony Trinitron.
  > Si astfel am trait bine, timp de macar 20 de ani, ei cumparand porumbul
nostru si noi cumparand vidourilor lor, dar nu de la magazin, ci de pe piata
neagra.

  > Continuarea :
  > http://arid.wordpress.com/2011/01/26/in-sfarsit-avem-trei-oaie/
  >

  > Cu stima,