From: Bogdan Draghici Alianta TATA <b.dragh...@yahoo.com>
Subject: [protest-ro] Iti multumim, Liana Dumitrescu! Dumnezeu sa te odihneasca
in pace!
To: ad...@yahoogroups.com, administra...@yahoogroups.com,
ani...@yahoogroups.com, anosr_bucure...@yahoogroups.com,
anosr_roma...@yahoogroups.com, ase_man_...@yahoogroups.com,
ass...@yahoogroups.com, b...@yahoogroups.com, cig_2...@yahoogroups.com,
comert2...@yahoogroups.com, cybernet...@yahoogroups.com, l...@yahoogroups.com,
legis-mun...@yahoogroups.com, manageripubl...@yahoogroups.com,
ngol...@yahoogroups.com, ong_...@yahoogroups.com, ongt_crai...@yahoogroups.com,
pntcd-...@yahoogroups.com, polit...@yahoogroups.com,
ppcd_bucure...@yahoogroups.com, pro-un...@yahoogroups.com,
protest-ro@yahoogroups.com, ro...@yahoogroups.com, ro_polit...@yahoogroups.com,
roli...@yahoogroups.com
Cc: romanes...@yahoogroups.com, romania_actualit...@yahoogroups.com,
romania_is_fall...@yahoogroups.com, romanians_n...@yahoogroups.com,
romanians...@yahoogroups.com, romaniawithoutbord...@yahoogroups.com,
romaniidedincoloaduna...@yahoogroups.com, romanimichi...@yahoogroups.com,
societatea_civ...@yahoogroups.com, stud_...@yahoogroups.com,
stud_...@yahoogroups.com, student_jurnal...@yahoogroups.com,
studen...@yahoogroups.com, toata_roma...@yahoogroups.com,
voceapoporuluiro...@yahoogroups.com, osbucure...@yahoogroups.com,
anunturi-bucure...@yahoogroups.com
Date: Saturday, January 29, 2011, 6:05 PM

Iti multumim, Liana Dumitrescu! Dumnezeu sa te odihneasca in pace!
http://www.t-a-t-a.ro/2011/01/29/iti-multumim-liana-dumitrescu-dumnezeu-sa-te-odihneasca-in-pace/

Te-am sunat de ziua ta pentru a-ti ura ca de obicei tot binele din lume! In alt
an ne vazusem chiar pe 20 ianuarie si pusesem la cale proiecte ambitioase si
generoase. Nu ai raspuns! Am respins ideea de a-ti fi trimis un sms, pentru ca
eram sigur ca urma sa raspunzi. De fiecare data sunai tu, daca vedeai ca te-am
cautat fara succes. Ma pregateam seara tarziu sa-ti scriu totusi sms-ul,
gandindu-ma ca erai probabil plecata din tara si era pacat sa se incheie ziua
fara trimiterea urarilor de bine. Si atunci a cazut trasnetul! Am auzit la
stiri ca esti in stare grava la spital. Incepuse un vis urat, pe care asteptam
sa-l vad terminat cu happy-end! Nici nu concepeam alt final!
Am rememorat dezbaterile noastre, planurile puse la cale in ultimii doi ani,
reusitele noastre care ne energizasera atat de mult. Ce nebunie curata ne
animase in februarie 2009 cand am lansat proiectul de lege privind sustinerea
familiilor cu nasteri multiple! Doream ca parintii de multipleti sa primeasca
un supliment de 600 de lei pentru fiecare copil, incepand cu al doilea din
nasterea-record. Criza economica era in toi si noi faceam lobby pe langa
guvernanti sa accepte aceasta solutie. Cand am primit avizul favorabil, amandoi
am fost in extaz. Visul devenea realitate!
Apoi am creat impreuna cu alti parlamentari pro-familie o initiativa devenita
ulterior Legea privind instituirea Zilei Mamei si a Zilei Tatalui. Primele doua
duminici din luna mai erau dedicate astfel celor doi parinti, iar Romania scapa
de titlul de singura tara europeana fara sarbatori dedicate mamicilor si
taticilor. Mi-ai povestit atunci despre familia ta si am apreciat faptul ca
gandeai atat de frumos si de sanatos, considerand ca parintii sunt
complementari si ca valorile familiei adevarate trebuie promovate si protejate
mereu.
Cand ti-am spus ca T.A.T.A. vrea sa optimizeze cadrul legal privind protectia
drepturilor copilului, ai spus “DA” imediat. Am dezbatut iar proiectul si l-am
trimis pe circuitul parlamentar. Ai avut aceleasi frustrari si dezamagiri
majore cand ai vazut ca unii alesi ai neamului nu sustineau niste propuneri
pertinente si importante. Ai oftat alaturi de mine cand proiectul a picat,
pentru ca acolo sus cineva a decis ca e mai bine ca drepturile copiilor nostri
sa nu fie protejate de legi cu adevarat europene. Dar am mers impreuna mai
departe si mai hotarati sa mutam si muntii din loc!
Poate cea mai mare batalie am dus-o atunci cand NOILE CODURI - CIVIL SI PENAL -
au trecut prin furcile caudine parlamentare. Ai fost chiar in conducerea unei
comisii importante, fiind de partea propunerilor societatii civile chiar cu
riscul asumat cu seninatate de a-ti enerva acei colegi de Legislativ care-si
uitasera menirea si juramintele depuse. Am reusit sa vedem reglementata in
sfarsit asa-numita CUSTODIE (TUTELA) COMUNA, care devenea regula in caz de
divort si permitea parintilor sa ia decizii impreuna cu privire la copiii lor
si dupa nefericitul eveniment care pusese punct mariajelor.
Ai fost intotdeauna o sustinatoare ferventa a campaniei de combatere a
discriminarii tatalui in justitie, in spitale, in societate in general.
Juristul si mai ales OMUL respingeau categoric un asemenea fenomen nociv pentru
societate. Ai sustinut asadar toata demersurile Aliantei T.A.T.A., fiind gata
mereu sa-ti pui macar semnatura pe vreun proiect, desi de cele mai multe ori te
implicai 100% chiar in elaborarea lui. Nu ai cerut niciodata sa ti se ridice
statui mediatice pentru contributia ta nepretuita, fiind mereu modesta si
sustinand ca nu faci nimic exceptional, ci doar ce este normal si ce trebuie
intreprins conform  statutului tau de servitor al interesului public.
Te-ai implicat in nenumarate actiuni, lasandu-mi impresia ca erai intr-o criza
uriasa de timp. Te-am intrebat de ce te-ai apucat sa inveti anul trecut pentru
a deveni si EXECUTOR JUDECATORESC. “Ca sa stiu mai mult, sa fiu si mai
competenta! Cat traim, invatam!” Erai parlamentar si membru in tot felul de
comisii si comitete, in care nu faceai deloc figuratie. Dimpotriva! Mi se parea
ca te epuizai, lasand mai putin timp vietii personale. Poate chiar prea putin!
Mi-ai spus ca e timp si pentru asta si ca-ti doresti desigur o familie
frumoasa, un sot de calitate si copii. “Sunt cat se poate de normala, Bogdan!
Daca Dumnezeu mi-a rezervat asa ceva, atunci sigur voi avea si o familie,
atunci cand va hotari El! Sunt fericita, pentru ca imi pot ajuta semenii!”.
Liana, nu am avut nici macar o divergenta de opinii! Desi te-am vazut si
furioasa si erai un adevarat vulcan atunci! TRAIAI! Iti savurai fiecare clipa
cu nesat, de parca era ultima! Acum imi explic frenezia ta, neodihna ta, criza
ta de timp! Acum te inteleg, Liana! Nu aveai decat 38 de ani la dispozitie,
pentru a lasa ceva in urma ta si pentru a fi fericita!
Iti multumesc, Liana! Pentru ca mi-ai oferit sansa de a te cunoaste ca OM si de
a ma contamina cu entuziasmul si determinarea care te caracterizau. Pentru ca
am avut sansa sa cladesc impreuna cu tine cateva proiecte importante! Pentru ca
nu m-ai dezamagit niciodata si nu ai abdicat de la principiile tale, care erau
si ale mele de altfel! Pentru ca mi-ai aratat ca se poate performa ca
PARLAMENTAR! Cu majuscule! Si pentru ca ….. pentru ca…. lista e lunga. Ma bucur
ca am apucat sa-ti spun toate astea in ultimii doi ani, sa-ti spun cat de mult
te apreciam si cat de mult contai pentru mine si pentru toti cei ce au
binemeritat de pe urma eforturilor tale.
Imi pare rau ca nu te mai pot suna pentru a fixa proxima intalnire, la care sa
stabilim alte tinte de atins. Vorbisem la inceputul acestei luni si ramasese
stabilita o intalnire. Ti-am spus chiar ca vine aniversarea ta si ai promis ca
vei da de baut. Mi-ai parut un pic obosita, dar erai dornica sa o iei de la
capat dupa o pauza revigoranta. “Stii, Liana, am cateva proiecte faine, care te
asteapta pe baricade!” Reactia ta a fost tonica si optimista. “Cu draga inima,
Bogdan! Mergem mai departe! Abia astept sa vad despre ce e vorba!”
Dumnezeu sa te odihneasca, Liana Dumitrescu! Sa ne veghezi de acolo de sus si
sa fii sigura ca nu te vom uita si ca ceea ce ai lasat in urma ta este valoros
si util semenilor tai! T.A.T.A. va cere ca locul tau din Parlament sa ramana
liber pana in 2012! Nimeni nu te poate inlocui!
Bogdan Draghici – Presedintele Aliantei T.A.T.A.
http://www.t-a-t-a.ro/2011/01/29/iti-multumim-liana-dumitrescu-dumnezeu-sa-te-odihneasca-in-pace/

Bogdan DRAGHICI
Presedinte - Alianta Antidiscriminare a Tuturor Taticilor - T.A.T.A.
Tel. 0744148965; 0723568280
Web: http://www.t-a-t-a.ro/
E-mail: draghi...@gmail.com, asociatiat...@gmail.com

Raspunde prin e-mail lui