  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, January 30, 2011 1:30 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Iti multumim, Liana Dumitrescu! Dumnezeu sa te
odihneasca in pace!

  Eu cred ca estrogenul cauzeaza cancer la creierul barbatilor pe care-i
mananca-n fund de grija femeilor care in loc sa puiasca alandala iau
anticonceptionale - "estrogenul" este un hormon PRODUS de organism, cauzeaza
canceru' lu' peste prajit!

  Mai bine ati pune mana pe carte, decat sa va manance grija de ce fac altii cu
propria lor persoana! Poate ati mai invata astfel niste fiziologie...>:

  Eu n-am vazut, mai, frate!!! femei comentand atat despre prostata, nici macar
a 100-a parte din cati barbati se trezesc sa nu mai poata de "grija" femeilor,
in loc de grija lor! Ca o GRAMADA de copii provin din incest sau / si viol - si
ca amaratele NU au nevoie de asa ceva - ca plozii sunt facuti la betie samd...
de asta nu va mananca?

  bleahh!!!

  Codruta

    From: Puscasu Vlad

          Ar trebui ca acest deces sa va dea de gandit,in ceea ce privesc
pilulele contraceptive.Deputata a murit din cauza unei tromboze cauzate de
anticonceptionale,prin estrogen,substanta ce cauzeaza cancer la creier.

          Doar ca medicii nu vor sa recunoasta in mod direct,pentru a isi vinde
in continuare pilulele cancerigene.

          Informati-va,si vedeti adevarul despre aceste pilule!

          http://pentruviatacluj.ro/emisiuni-radio-tv

          http://pentruviatacluj.ro/

          --- On Sat, 1/29/11, Bogdan Draghici Alianta TATA