De ce masluiti informatiile  domnilor Dicu&Sava?
http://randomnetstuff.com/page/1/bighand.php
<http://randomnetstuff.com/page/1/bighand.php>  Asta este poza, care se
refera la un fat de 21 saptamini. NU exista femeie care sa  vrea sa
avorteze dupa saptamina a 16-a decit in cazuri exceptionale. Iar
avorturile la cerere se  intimpla, de regula, pina in saptamina a 10-a.
Eu prefer sa ascult ce vor  femeile, nu vocile barbatilor care nu au
fost gravizi niciodata. Lasati vrajeala religioasa!  Sau angajati-va sa
platiti pentru cresterea fiecarui copil neavortat la  timp. Ocupati-va
si de cei 40000  de copii care traiesc fara familii, pentru ca nu pot fi
adoptati.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> Bravo Mosule,
>
> Din pacate dorinta matale de a SOCA cu orice chip, se cam bate cap in
cap cu descoperirile stiintifice !
> Fatul nu mai este de mult "propriul corp" si varsta de la care este
considerat o persoana DISTINCTA de mama, scade in fiecare zi/an .... :)
> Va recomand calduros sa faceti mai intai domania voastra un avort si
abia apoi sa abordati problema "drepturilor".

> Fotografia a  fost facuta de un fotograf american, in timpul unei
operatii de coloana, efectuata pe un fat, aflat in uterul mamei.

> Fotograful nu  se gandea, ca va realiza cea mai importanta fotografie
din viata lui, scopul  initial fiind doar documentarea operatiei de
coloana.
> In timp ce fotograful Paul Harris fotografia procesul operatiei,
efectuate in clinica de chirurgie a Universitatii Vanderbilt din orasul
Nashville , Tenesse, el a reusit sa imortalizeze momentul in care
copilasul si-a ridicat mana din uterul mamei si a prins degetul
medicului.
> Fotografia a cutreierat deja lumea, in Irlanda fiind principalul
argument impotriva legalizarii avortului.
> Manuta care a cucerit intreaga lume, este al lui Samuel Alexander,
care s-a nascut la 28 decembrie, anul trecut.. Daca ne gandim, ne dam
seama cat de vulnarabila este viata unui om. Medicii au fost siguri ca
fatul nu ar  fi supravietuit in afara uterului, de aceea au decis sa-l
opereze in interiorul uterului. Dupa operatie uterul a fost inchis la
loc, astfel incat fatul sa se dezvolte in conditii normale.
> Prezenta fotografie este considerata cea mai importanta fotografie din
domeniul medicinii. Samuel este cel mai tanar pacient care a fost supus
unor astfel de operatii. Probabil Samuel Alexander Arms intr-o zi va
avea posibilitatea sa-i stranga mana doctorului Brunner, de data asta in
afara uterului mamei.

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro

de a dispune de propriul corp - Editorial Vox Publica

>   Va invit sa cititi, sa comentati si, daca rezonati cu textul, sa
recomandati mai departe noul meu editorial postat azi pe platforma Vox
Publica si intitulat
>   Legitimitatea avortului în baza dreptului de a dispune de
propriul corp

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/legitimitatea-avortu\
lui-in-baza-dreptului-de-a-dispune-de-propriul-corp-59671.html

>   Celelalte editoriale ale mele, care se numara printre cele mai
citite si mai comentate de pe platforma Vox Publica, pot fi citite aici:

Raspunde prin e-mail lui