Imi place teribil cum concubinul maimutei Lucy foloseste, cu acordul
tacit al celor 13 moderatori, transforma o  lista de discutii in gazeta
de perete pentru anunturile lui  personale. Omul este platit dupa
numarul de vizitatori si ii nu prea are. Deci isi face  promo. Il ajut
si eu!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Remus Cernea <tualegi.eu@...> wrote:

>  Va invit sa cititi, sa comentati si, daca rezonati cu textul, sa
> recomandati mai departe noul meu editorial postat azi pe platforma Vox
> Publica si intitulat
> *Legitimitatea avortului în baza dreptului de a dispune de propriul
corp*
> **
> *

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/legitimitatea-avortu\
lui-in-baza-dreptului-de-a-dispune-de-propriul-corp-59671.html

Raspunde prin e-mail lui