Ca sa va stric buna dispozitie, tre' sa intreb urmatoarea chestie: pana cand
ne vom multimi doar a visa ca "mai multa intelegere intre oameni ar duce la
o mai buna rezolvare a problemelor" (fara virgula aia) in loc sa aplicam
ceea ce visam? Ca e foarte misto sa batem si sa omoram pe altii pentru
credinta noastra (nu stiu care factor evolutiv a dus la asta), dar nu e
tocmai productiv :) De jdemii de ani ne tot uram sa fim mai intelegatori,
dar inca n-am progresat cine stie ce.

2011/4/25 Codruta N <sustr...@gmail.com>

> Dragi protestasi, va urez Sarbatori binecuvantate si... sa avem mai putine
> motive de a protesta insa, atunci cand avem, protestele noastre sa fie mai
> eficiente ;)
>

> Sa nu uitam, intre timp, ca mai multa intelegere intre oameni, ar duce la o
> mai buna rezolvare a problemelor.
>

> Codruta
>

> ___
> www.ursuletiisuparati.ro
> Asociatia ARIN, Braila 810271
> Aleea Cinematografului 2, Bl. H3, Ap. 27
> Tel. 0758.071656

Raspunde prin e-mail lui