Pentru asta s-a inventat auditul si Freedom Of Information Act (FOIA) - in
RO FOIA = legea 544/2001. Bancile sunt SA-uri, deci toate datele lor sunt
publice (ca sa le poata investiga actionarii). Statul poate fi si el auditat
de cetatean (daca cetateanul se oboseste, desigur). Daca toti banii devin
virtuali, atunci se impune un nou sistem, similar cu cel de la Bitcoin, care
sa semneze toate tranzactiile - tocmai ca sa nu emita oamenii bani pe la
spatele BNR.

2011/5/7 Arhitectura <d...@dsclex.ro>

> Mai domnu inginer,
>
> NU banul virtual este periculos, ci CANTITATEA lui !
> Pentru ca, mai multi banui virtuali inseamna mai mult castig pentru BANCI !
> Iar acest castig este atat de mare acum, incat nepotii tai isi vor inchiria
> scutecele de la BANCA, intrucat nu vor avea nici macar bani virtuali sa ii
> cumpere.
>
> Isteria cu : toata lumea sa aiba banii "pe plastic", nu este ca sa te
> contoleze pe tine sau pe mine si sa ne blocheze cardul, daca injuram
> Guvernul !
> Toti banii "pe plastic" inseamna ca :
> [...]

Raspunde prin e-mail lui