Dragul meu,

NIMENI nu poate certifica ca nu se vor face smenuri !
Din 1985 cochetez cu programarea.
Toti "meseriasii" din domeniu, mi-au confirmat ca isi lasa o "portita"
PERSONALA, in programele pe care le fac.
Situatie in care, am convingerea ca si cel care plateste softul respectiv, cere
5 "portite" pe care sa le utilizeze el !
Iar cand vorbim de BANI,  ... pe langa cei care platesc softul, mai vin (la
programator) si serviciile secrete si armata si partidele si ... "muma padurii"
!

Cele mai mari cracuri americane s-au intamplat cu colaborarea firmeleor de
audit !
De exemplu Enron + Artur Andersen :)))

Personal nu poti sa auditezi nimic nicaieri !
Nici in America si nici in Congo. :)
Pentru ca nu esti "autorizat", pentru ca nu esti "calificat", pentru ca nu esti
nepotul Arcului de Triumf !

Daca nu mai exista "moneda fizica", natura umana care nu se simte bine decat
daca vede "argintii" in palma, o sa incerce sa foloseasca inlocuitori.
Singura cale este sa se intoarca la plata in aur, argint, etc.
Adica "fraudarea", ocolirea sistemului.
Ori asa ceva nu poate fi permis de  ..."Noua Ordine Mondiala" :)))
Pentru ca daca tu paltesti cu "aur" servicii sau bunuri, le strici planul cu
cel mult 2 miliarde de locuitori pe Terra.
Neica,  :) trebuie sa intelegi ca alea "2 miliarde" sunt deja "definite" !
Ca nu am muncit 100 de ani, "neamul meu si cu mine", ca sa supravietuiesti tu,
adica o cioara africana, un evreu imputit, un arab barbos si balos sau un
chinezoi mancator de orez !