Domnule DSK,     Este grav. Ultragiant!  Inadmisibil! Sa pricepeti exact
pe dos  (nimic peiorativ sau aluziv!) ce a spus Bill Gates? Nu sint
surprins nici de  data asta. Seni saraca. Senintatea dvs, evidenta! Bill
a spus doar ca  vaccinurile pot sa reduca cresterea pina la 9 miliarde,
adica sa fim doar 8.7  miliarde, pentru ca speranta de viata va fi mai
mare, iar copii mai putini vor putea trai mai mult. Asupra factorului
"P" (nimic peiorativ sau  aluziv!) nu se poate interveni efectiv!.   Nu
va explic restul  factorilor, oricum sint prea complicati pentru dvs.,
asa ca se poate umbla ca  ecuatia sa ajunga la zero doar la termenul
"C". Altfel zis, utilizarea  energiei regenerabile ar permite aducera
lui "CO2" la zero! Afinitatea dvs. pentrufamilia larga a fosilelor va
indeamna sa va iubiti aproapele si il ardeti. mare refer la
combustibilul fosil.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> Ingrozitoarea formula Bill Gates de reducere a CO2
>
> http://www.naturalnews.tv/v.asp?v=A155D113455FAC882A3290536575C723
>
> "The world today has 6.8 billion people. That's heading up to about
nine billion.
> Now if we do a really great job on new vaccines, health care,
reproductive health services, we could lower that by perhaps 10 or 15
percent!"
> (About 1 Billion People!)
>
> Pe linkul de mai sus il puteti urmari pe Bill Gates, pronuntand foarte
serios, aceasta sentinta !

> Intr-o recenta  (2010)  prezentare la o conferinta TED, miliardarul
Microsoft Bill  Gates, care a donat sute de milioane de  dolari pentru
noi vaccinuri,  vorbeste despre problema emisiilor de CO2 si  efectele
sale asupra schimbarilor climatice.  El  prezinta o formula de
urmãrire a emisiilor de  CO2, dupa cum urmeaza: CO2 = P x S x E x C,
unde:

> P  = Persoane / locuitori ai globului
> S =  Servicii/ persoana
> E = energie/ servicii
> C  = CO2 / unitate de energie
> Apoi,  el adauga faptul ca, in scopul de a ajunge la 0  cu nivelul de
CO2, "probabil unul din factorii  acestei inmultiri ar trebui sa fie
aproape de  zero."

> Ca  urmare a acestei concluzii, Bill Gates incepe sa  descrie modul in
care primul numar - P (pentru  persoane) - ar putea fi redus. El spune:
"Lumea  de azi are 6.8 miliarde de oameni ... numar ce  va ajunge
panã la aproximativ 9 miliarde. Acum,  daca facem o treaba foarte
buna cu noile  vaccinuri, cu serviciile medicale, cu serviciile  de
sanatate reproductiva, am putea, cel mai  probabil, sa reducem acest
numar cu 10 sau 15%.  "

http://www.naturalnews.com/029911_vaccines_Bill_Gates.html

> Reducerea  populatiei lumii prin vaccinuri
>
> Aceasta declaratie a  venit din partea lui Bill Gates fara urma de
ezitare, fara a se balbai sau a da vreun semn ca  face o gresala de
exprimare.
> Se  pare ca a fost o parte deliberata si calculata dintr-o prezentare
bine  dezvoltata si coerenta.
> Deci, ce inseamna  urmatoarea afirmatie a lui Bill Gates "daca  facem
o treaba foarte buna cu noile vaccinuri,  cu serviciile medicale, cu
serviciile de  sanatate reproductiva, am putea, cel mai  probabil, sa
reducem aceste numere cu 10 sau  15%? "
> In  mod evident, aceasta afirmatie implica faptul ca vaccinurile sunt
o metodã de  reducere a populatiei. La fel si  "serviciile de
ingrijire a sanatatii", despre  care toti cititorii NaturalNews deja
stiu ca  sunt, de fapt "servicii de perpetuare a bolilor"  si aduc mai
multe prejudicii decat ajuta  oamenii.

> Cum  pot fi utilizate vaccinurile in asa fel incat sa  duca la
reducerea populatiei  lumii?

> In cazul in care  vaccinurile sunt utilizate in scopul reducerii
populatiei, exista doar trei moduri reale in  care acestea ar putea fi,
teoretic, "eficiente"  din punctul de vedere al celor care doresc sa
reduca populatia globului:
> 1) Ar putea ucide  oamenii incet, intr-un mod care trece  neobservat,
efectele aparand poate peste 10 - 30  de ani, prin accelerarea unor boli
degenerative.
> 2)  S-ar putea reduce fertilitatea si, prin urmare,  rata natalitatii
in intreaga lume ar scadea,  reducand astfel populatia lumii pentru mai
multe  generatii succesive. Aceasta metoda prin care e  provocata
”moartea lenta" ar putea parea mai  acceptabila pentru oamenii de
stiinta care  doresc sa vada populatia mondiala in scadere,  dar nu au
destul curaj sa ucida oamenii direct,  prin medicina conventionala.
Exista deja dovezi  ca vaccinurile pot provoca avorturi spontane
http://www.truthistreason.net/bill-gates-says-vaccines-can-help-reduce-w\
orld-population
> 3) Vaccinurile ar  putea creste rata de deces in cazul unei  viitoare
pandemii. Teoretic, eforturile de  vaccinare pe scara larga ar putea fi
urmate de o  eliberare deliberata a unei tulpini de gripa  extrem de
virulenta, cu o ratã de mortalitate  ridicata. Aceasta abordare a
vaccinurilor ca  "arme biologice"ar putea duce la uciderea a  milioane
de oameni al caror sistem  imunitar a slabit ca urmare a vaccinarilor
anterioare.

> Fundatia  Bill si Melinda Gates
>

> Poate ca nu  intamplator, Fundatia Bill si Melinda  Gates a canalizat
sute de milioane  de dolari in programe de vaccinare destinate
oamenilor din intreaga lume. Unul dintre aceste  programe este destinat
cercetarii si dezvoltarii  de "vaccinuri activate de sudoare", care ar
putea utiliza nano-materiale cu invelisuri  speciale pentru a transmite
vaccinurile in  organismul uman fara a utiliza  injectiile.
> Mai interesant,  fundatia sa a investit, de asemenea, milioane de
dolari in tehnologii de sterilizare care au fost  numite solutii de
"castrare  temporara".

http://www.scribd.com/doc/32170890/Bill-Gates-Funds-Covert-Vaccine-Nanot\
echnology
> Se  pare ca actiunile Fundatiei Gates sunt in totala  concordanta cu
formula pentru reducerea  emisiilor de CO2 pe care a mentionat-o Bill
Gates in discursul sau de la conferinta TED :
> CO2 = P x S x E x  C.
> Prin reducerea  natalitatii (prin tehnologiile sterilizare) si
cresterea penetrarii vaccinurilor catre intreaga  populatie a lumii,
scopul sau declarat de  reducere a populatiei globale cu 10 pana la 15%
ar putea fi atins in doar cativa  ani.
> Cine  va ramane in viata? Oamenii  inteligenti
> Lucru interesant  despre toate acestea este faptul ca aceasta
campanie de reducere a populatiei la nivel  mondial prin intermediul
vaccinurilor nu   va avea impact asupra oamenilor care le  vor evita in
constient. Iar acei oameni sunt, in  general, mai inteligenti decat
media, oameni  capabili, care au de fapt o capacitate sporita  de a duce
mai departe civilizatia umana prin  analiza serioasa a  lucrurilor.
> In cazul în care  umanitatea se va salva de la distrugerea proprie
si va deveni o specie competitiva in univers,  uciderea membrilor mai
putin inteligenti ai  societatii  ar putea parea, pentru cei ce  conduc
lumea, o abordare perfect rezonabila. Nu  sunt de acord cu aceasta
abordare, dar poate fi  exact ceea ce gandesc ei.
> Oricum,  decizia de a primi un vaccin antigripal sezonier  este, fara
indoiala, o dovada ca ati picat un  fel de test de IQ  universal,
indiferent daca demararea acestei testari este  sau nu intentia reala a
celor ce influenteaza  lumea, cum e Bill Gates. Mai important, aceasta
este si o tradare a propriei biologii, deoarece  aceasta indica faptul
ca nu aveti incredere in  capacitatea propriului dvs. sistem imunitar de
a  va proteja chiar si de infectii  usoare.
> Incercati sa nu fiti  printre cei 10 â€" 15% care sunt
sacrificati prin  intermediul programelor de vaccinare la nivel
mondial!
> Fiti sanatosi si  intelepti si veti supravietui eforturilor de
depopulare a lumii, care fac victime in randul  ganditorilor
conventionali ce nu au suficienta  inteligenta cat sa puna la indoiala
ce li se  spune sa faca de catre propriile guverne  corupte

Raspunde prin e-mail lui