Stii... poti sa devii ingrasamant de flori si prin puterea proprie. Nu
trebuie sa te rogi sa te execute altii. Problema ta e ca daca te executi
singuri ajungi in iad, pe cand daca te rogi sa te execute altii nu (ca ajung
ei, daca nu se spovedesc dup-aia).

Faza e ca supermarketurile nu sunt obligate sa foloseasca nici o limba. Doar
autoritatile. Daca supermarketul face mai multa vanzare facand anunturile in
doar in chineza si swahili, n-are decat. Ca nu-ti place tie, ca esti
patriot, e altceva. Ele sunt firme private si fac ce au ele chef, tinand
cont ca scopul lor principal e sa faca vanzare.

Cand aterizezi in UK (cel putin la Stansted), pana la vama toata
publicitatea e in Welsh si/sau Scottish Gaelic. Si nu mai tipa nimeni.

2011/6/6 Arhitectura <d...@dsclex.ro>

> Dragul meu,
>
> Decat vierme in fata "soimilor" astia, mai bine ingrasamant de flori !
> Daca tu vrei sa traiesti pana la 100 de ani, spunand bancuri pe soptite, cu
> apa curgand la baie, ca sa nu te afle "organili", este optiunea ta !
> Mie, 38 de ani de comunism si "taci maica ca te aud astia", mi-a ajuns !
>
> ORDINE in Romania, nu se mai poate face decat cu plutonul de EXECUTIE !
> Daca nu esti de acord, te poti muta oricand la Miercurea-Ciuc, unde
> anunturile in Hipermarket se fac DOAR in MAGHIARA !
> Deocamdata, ...
> [...]

Raspunde prin e-mail lui