Bun Emetiralul !
Inteleg ca atunci cand va duceti la sedintele pdesereilor, consumati o cutie
intreaga. :)))

  From: DCT Yahoo
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, June 09, 2011 3:43 PM
  Subject: [protest-ro] si cacat si verde!

  Eu sint ecologist, dar nu as vota cu gunoaiul oportunist care s-a vopsit
recent in verde dupa ce a cochetat pentru bani cu RMCG.
  Pentru ca nu a primit ce a cerut, asa cum a primit atunci cind ataca BOR,
gunoiul s-a imputit brusc si evident a devenit verde!

  Stiu ca mimozele politice vor protesta impotriva limbajului excesiv! De fapt
termenii folositi (cacat, gunoi, oportunist verde) sint eufemisme fata de ceea
ce simt.
  Doar Basescu, Boc si sleahta lor imi mai produc o asemenea greata viscerala.
  Din fericire am mereu un emetiral pregatit!

  Cînd se suie scroafa în pom