De obicei iau emetiral numai cind va citesc  mesajele. Nu ma stirniti
domule DSK.  Jidanii din PSD inca sint suparati pe dvs. Iar eu astept
oferta de  casa pentru a va sparge siteul! Am facut niste mici teste, am
gasit niste brese  si vreau sa le folosesc. Oricum cei 60 de ani nu
v-au adus si mintea cea de pe urma!

Cînd se  suie scroafa în pom

> Bun Emetiralul !
> Inteleg ca atunci cand va duceti la sedintele pdesereilor, consumati o
cutie intreaga. :)))

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

vopsit recent in verde dupa ce a cochetat pentru bani cu RMCG.
>   Pentru ca nu a primit ce a cerut, asa cum a primit atunci cind ataca
BOR, gunoiul s-a imputit brusc si evident a devenit verde!

>   Stiu ca mimozele politice vor protesta impotriva limbajului excesiv!
De fapt termenii folositi (cacat, gunoi, oportunist verde) sint
eufemisme fata de ceea ce simt.

Raspunde prin e-mail lui