Ineptul nostru coleg intru  FMI, lovit de virsta si Alzheimer,  uita
(QED!) ca la popi, indiferent de culoare sau nuanta, este recomandat sa
faci ce  face popa nu ce zice!Este aceelasi parteneriat public privat
evident in numele domnului!
Si papii au vindut  iertaciuni cesionind incasarile! Ceva nou sub soare?
Pentru numele lui Dumnezeu!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> Incercati la Iisus !
> Poate a gasit El in ultimii 2.000 de ani ceva responsabili, capabili
sa faca ceva si .... cinstiti. :))))

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

si vor participa doar cei care se considera responsabili si capabili sa
faca ceva. Ies din cursa oportunistii, mincinosii, samd.

Raspunde prin e-mail lui