Asta mi-am cam dat seama! Si "comunismul", tot original a fost!
Dan G
On 6/14/2011 10:16 AM, M Cristian Ioan wrote:

la noi este, vorba lui Ilici, democratie originala!
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Tuesday, June 14, 2011 8:02 AM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
*Subject:* Re: [protest-ro] exact!

Ce s-a intamplat cu "votul uninominal" (Parca asa i se spune, nu?)? Era vorba sa aduca o schimbare nemaipomenita in bine! Pentru comparatie, aici, parlamentarii stau cu grija si teroarea de a fi realesi. Daca lumea este nemultumita, vine o rechemare care ii da afara de nu se vad. Daca probabil ati auzit de Arnold Schwarzenegger, a ajuns sa fie ales guvernator exact dupa rechemarea fostului guvernator. Lumea a fost nemultumita si cu el, gata, se intoarce la studiourile din Hollywood, si la copii din flori cu menajerele.

Raspunde prin e-mail lui