Eu nu va pot face. In nici  un fel. Nu imi place sa va  fuck pe dvs.,
prefer femeile. ACCEPT asta sa va las lui  Cernea! Nu pot sa va  fac
blond, destept sau frumos.  Pot constata ca  NU sinteti blond, frumos
sau destept.   Deci nu va pot face sluga  lui base. Constat doar ca
sinteti un fel de sluga mascata a lui base. Ca baliti  (desi ma bun este
capalitul!) in fata zicerilor lui. Base care tocmai si-a mai  tras o
portie de arama peste fata lui cu obrazul cel mai gros din  Romania.
Ieri base a aratat, inca o  data, cit de jegoasa ii este gindirea si
purtarea. Si daca se aduna se  aseamana.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom

> Avui paguba dar imi placu cum arse !
> Mi-a placut atat de tare incat accept sa ma faca domn inginer chiar si
sluga lui Base. :)))

> "Sa sune trambite de-arama
> Dusmanii Patriei sa geama,
> Poporu-i domn cu adevarat!
> Ramane Base imparat"

http://www.adevarul.ro/locale/constanta/A_murit_procurorul_care_l-a_trim\
is_in_judecata_pe_Traian_Basescu_0_503349838.html

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com