  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, June 22, 2011 6:25 PM
  Subject: [protest-ro] Re: Avui paguba dar imi placu cum arse. :))))

  Eu nu va pot face. In nici un fel.
  Nu imi place sa va fuck pe dvs., prefer femeile. ACCEPT asta sa va las lui
Cernea!
  Nu pot sa va fac blond, destept sau frumos.
  Pot constata ca NU sinteti blond, frumos sau destept.

  Deci nu va pot face sluga lui base. Constat doar ca sinteti un fel de sluga
mascata a lui base. Ca baliti (desi ma bun este capalitul!) in fata zicerilor
lui.
  Base care tocmai si-a mai tras o portie de arama peste fata lui cu obrazul
cel mai gros din Romania.
  Ieri base a aratat, inca o data, cit de jegoasa ii este gindirea si purtarea.
Si daca se aduna se aseamana.

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom