  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, July 15, 2011 4:28 PM
  Subject: [protest-ro] Re: unul singur!

  Codruta,

  Iar te bagi asa...
  Setarile proaste sint ale listei, pentru ca exista optiunea ca atasamentele
sa nu fie trimise odata cu mesajul ci stocate. In acest fel TOTI cei care
primesc digest, pot sa le vada. Este o problema de organizare a
organizatorului.  In plus mesajele sint mai scurte tocmai pentru ca nu au
atasamente care pot fi gasite pe lista sau deschise cu un click!
  Eu nu am setat nimic!

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" <sustrain@...> wrote:

  > Nu are nici o vina Dl. Dicu ca ti-ai setat mesajele astfel incat sa nu
primesti poze - D-lui le-a trimis!

  > Codruta
  >

  > From: dan-calin
  >

  > Cu intrebarile dvs. ramine cum am stabilit.
  > Ghinda am zis, ghinda ramine. Cretin am zis, imbecil ramine.
  >
  > Daca mai vreti va mai intind pe asfalt, cu placere. Dvs. sinteti balega
intinsa nu doar in romanele lui Sadoveanu. Ma bucur ca ati auzit de el si inca
stiti cum il cheama.

  > 1. Mai repet inca o data (!!) pentru un alzheimerist ca dvs. Nu am primit
nici o poza cu nici un boiler. Ca daca va vedeam fata... ma panicam. Va
scobeati in nas? Va curgeau balele? Eu primesc digest, raspund pe web, lista nu
salveaza atasamente. Aveti barba? Rideti? Puneti pozele pe lista la sectiunea
photo sau files. Ce nu ati inteles din ce am scris aici? Stiu: prindeti greu si
uitati repede!

  > 2. Cititi articolul 14 din 220/2008 modificata sau art. I(28) din 139/2010.
Poate veti pricepe. Cititi in mod repetat!!! Incercati si la art. I cu 14 (3),
14 (6), 2 (j1-j3), 5(2e), 3, Daca nu aveti legile, se gasesc pe lista la adresa
http://groups.yahoo.com/group/protest-ro/files/Energie%20regenerabila/.
  > Vad ca dvs. ati citit art. 14 si acum sustineti exact ceea ce ati negat! In
aceste conditii definirea dvs. ca idiot sau imbecil este una eufemistica. Acest
comportament al dvs. seamana cu schizofrenia. Personalitatea (in sens psihic!)
este un discordanta!
  > Dvs. spuneati ca persoanele fizice NU primesc certificate verzi si nu isi
pot vinde energia! Acum ati intors-o! Sinteti cretin? Intreb si eu doar ca sa
imi confirmati ce stiu deja!

  > 3. Idiotii care se dau arhitecti si de fapt sint niste presudoarhitecti
cretini, ca dvs., iau valorile pentru pereti din tabele calculate de ingineri,
fac structuri care sint calculate de ingineri, pentru un inginer are cel putin
un neuron, ca mine, in timp ce dvs. aveti doar o ata care va tine urechile
lipte de boiler, boiler care nu are apa, adica este gol, adica exact ce v-am
spus. Pote a fost complicat pentru dvs. asta este!

  > Si ca sa continui: daca in interiorul peretului ala luat din tabele,
circula aer, adica peretele "respira", umezeala va condensa exact acolo in
interior, dupa care apa lichida va circula si ea pe unde trece aerul pentru ca
molecula de apa este mai mica decit cea de oxigen sau azot sau CO2, care in mod
surprinzator pentru dvs. compun aerul. Daca trec vaporii de apa, trece si apa
lichida. Iarna, cind exista in perete exista punct de roua si ferestrele stau
inchise, umezeala va condensa in peretele ce respira si se umezeste. Cu cit
este mai rece, cu atit punctul de roua va mai in interior. La -50-60 de grade
veti avea gheata/apa pe pereti indiferent de cit de cald va fi in
casa/blocurile normale pentru Romania.
  > Vedeti asadar cit sinteti de imbecil! Mergeti la oglinda si faceti-va
respiratie gura la gura!

  > Aveti dreptate, legile sint pentru avocati, juristi nu pentru
pseudoarhitecti care nu pot aduna 3+3!

  > Nu fac scoala cu pseudoarhitecti cretini, cu portofoliu ramas de la stim
noi cine! Dvs. aveti 20 de ani de ciordeala in "arhitectura" si 10 ani de mult
nimic in proiecte.

  > Stiti cum este cu "tendintilii"? Asa si cu te-n dintii dvs.
  >

  > DC? T
  >
  > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  > Cînd se suie scroafa în pom
  > Cine tace nu e om.

va intindeti baligile pe asfalt, va mai trimit 2 poze ajutatoare, cu primul
plan mai mare.
stare sa ne spuneti ce temperatura are apa din boiler.
din surse regenerabile cu putere instalata sub 1 MW pe loc de consum, precum si
autoritatile publice care detin capacitati de producere a energiei electrice
din surse regenerabile realizate, partial sau total, din fonduri structurale
pot beneficia din partea furnizorilor cu care au contract de furnizare a
energiei electrice, la cerere, de serviciul de regularizare, financiara si/sau
cantitativa, între energia livrata si energia consumata din retea, conform unei
metodologii elaborate de ANRE, în termen de 60 de zile de la intrarea în
vigoare a prezentei legi*).

ajungem in 09.10.2010.
pot aduna 3 cu 3, decat cu rigla de calcul sau calculatorul !

Raspunde prin e-mail lui