Draga Teia,

Ne stim de ceva vreme si o cunosc - atat cat mai poti cunoaste azi un om! - si
pe Codruta. Amandoua, desi cu experienta de viata diferita, sunteti persoane cu
bune intentii. Eu asta apreciez mai mult decat expertiza sau alte credentiale
socio-profesionale.

Subiectul in dezbatere si nuantele din interventiile voastre ar fi trebuit, in
mod normal, sa fie o tema prioritara la forumul de mediu din septembrie. Ca si
clarificarile doctrinare/ideologice pe care vad ca le sugereaza si Radu si care
ne provoaca puseuri de adrenalina, cum a fost cu acceptarea/neacceptarea de
catre comunitatea ong-urilor de mediu a textului OUG 57/2007 (devenita legea
49/2011) ticluit sub 'bagheta' Sulfinei Barbu, Lucia Varga & Comp. Acolo se va
dezbate insa despre altceva, pare-mi-se ceva despre productia de racoritoare de
la Rio Soft Drinks S.A.:)))...

Sper sa am cat de curand timpul necesar sa fac o analiza pe textul tau. Caci
merita din plin atentie si, sper, vom avea cu totii cate ceva de invatat din
aceste confruntari de idei.

Deocamdata spun doar ca nu ma deranjeaza defel tonul interventiilor (chiar cele
care mi se opun cu violenta mie) intrucat am, zic eu, rezistenta necesara
precum si relaxarea de a intui fondul argumentativ dincolo de excesele de
limbaj. Stare la care sper sa ajunga tot mai multi.

Te imbratisez cu prietenie si...pe curand!

Cristi

From: Teia Gavrilescu <teia.gavrile...@viitorplus.ro>