From: arin
Sent: Sunday, August 07, 2011 9:59 PM
Subject: [protest-ro] Zona Crepusculara >:)

Fenomene interesante se intampla, probabil asociate "ploii de stele" care va
veni peste cateva zile - se pare ca TVR a devenit eeextreeeem de "sensibila"
la astfel de "fenomene", mai inlocuiti, to'arashi, aparatura aia prea
sensibiloasa la campuri magnetice ciudate sau ce-or fi ele... sensibilitati
la metale... sensibilitati la "verde" sau ce o mai fi... >:)

La "interviuri neconventionale", foaaaaaarte fain! un interviu cu Alina
Mungiu, pe care TVR se lauda ca il da integral, pe site. Partea cu
"educatia" e 100% conforma cu ceea ce cred eu insami, bila alba pentru TVR.

Can' colo... FLEONC! cand sa treaca si la partea cu "dezastrele", respectiv:
Rosia Montana... ca sa vezi! clipul este taiat... >:)