  From: arin
  To: Lista Apuseni ; salv...@rosiamontana.ro ; ForMedList
  Cc: fre...@yahoogroups.com ; info_culture ; romania_eu_l...@yahoogroups.com ;
societatea_civila ; protest-ro
  Sent: Sunday, August 07, 2011 9:59 PM
  Subject: [protest-ro] Zona Crepusculara >:)

  Fenomene interesante se intampla, probabil asociate "ploii de stele" care va
veni peste cateva zile - se pare ca TVR a devenit eeextreeeem de "sensibila" la
astfel de "fenomene", mai inlocuiti, to'arashi, aparatura aia prea sensibiloasa
la campuri magnetice ciudate sau ce-or fi ele... sensibilitati la metale...
sensibilitati la "verde" sau ce o mai fi... >:)

  La "interviuri neconventionale", foaaaaaarte fain! un interviu cu Alina
Mungiu, pe care TVR se lauda ca il da integral, pe site. Partea cu "educatia" e
100% conforma cu ceea ce cred eu insami, bila alba pentru TVR.

  Can' colo... FLEONC! cand sa treaca si la partea cu "dezastrele", respectiv:
Rosia Montana... ca sa vezi! clipul este taiat... >:)

  http://www.tvr.ro/articol.php?id=107982

  Partea a 2-a s-ar parea ca n-are legatura cu TVR, ca e vorba despre un
articol in Dilema Veche
(http://www.dilemaveche.ro/sectiune/ce-lume-traim/articol/cui-nu-i-plac-omg-urile)
 . Can' te uiti, insa, mai bine - CINE il scrie? Amicul nostru, Gabi Giurgiu,
realizator veeeechi de emisiuni (in opinia mea bune - desi e drept ca de la o
vreme nu m-am mai uitat la TV cam deloc - dar ma refer la cele de pe vremea
cand ma uitam) despre "integrare".

  Am stat noi, "oengistii de mediu", ne-am scarpinat prin barbi si ne-am
gandit: "mai! omul asta nu e un prost, e prea vechi in meserie, nu are CUM sa
confunde "selectia naturala" (chiar si mai "agresiva") cu "ingineria genetica".
"Selectia naturala" (vaca de Holstein samd.) este un proces prin care se
incurajeaza reproducerea NORMALA dar preferentiala a unor RASE, care "rase" NU
modifica "specia"! "Ingineria genetica", dupa cum stie oricine a luat bacul
anul asta (cam putini, e drept!) inseamna sa INTREVII IN GENOM! - adica, in mod
ARTIFICIAL si in LABORATOR sa MODIFICI genomul: structura genelor, secventele
lor samd... ca ma gandesc, D-le Giurgiu, ca ati facut scoala pe cand se mai
invata ceva gen "stiinta" in ea, nu ca acum, cand orice fenomen este iesplicat
la "ora de religie"!!!

  Am stat noi si ne-am gandit - si la CE concluzie am ajuns? Ne-am gandit ca
ori v-a aratat Dl. Tabara, lobbistul americanilor pisica, ori ca TVR este
inregimentata politic la greu... ori ca (ipoteza pe care eu o REFUZ) aveati
ceva nevoie de maruntzish, ca merge fetita la scoala... si-i mai trebuie un
caiet, cevaaa... >:

  Acu', dat fiind ca eu refuz cea de-a treia ipoteza, dat fiind ca TVR este un
post "public" deci e EXCLUS sa isi fi bagat coada pe acolo vreun Baselu, vreo
Udrea, vreun Boc... vreo Culceroaia... ramane prima varianta: ca v-a aratat Dl.
Tabara pisica.

  Pai, in varianta asta, ziceti-i lui Tabara ca aveti o amica "oengista" care
are o pisica mai mare decat a lui - si sa va lase-n pace, sa nu va mai oblige
sa scrieti prostii!!! Ca pisica mea nu-i modificata genetic si-i mai salbatica,
ashaaaa... >:)

  Nu de alta - dar va stiam om serios, zau ashaaa.... ;)

  Si sper ca in NICI UN CAZ nu au aparut manipulari si prostii din astea prin
emisiunile TRV - si nici ca n-or sa apara! Sau... au aparut...?

  Deci: cum e cu "zona crepusculara"? O fi? n-o fi? ne lamurim dupa ploaia de
stele? >:)

  Va urez tuturor un inceput placut de saptamana - si cu rezistenta crescuta la
dezinformari... ca se cammm... practica... >:)