  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, August 10, 2011 8:12 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Fwd: [romania_eu_list] Ungaria se opune folosirii
cianurii in proiectul RMGC

  Moarte hungurilor!

  imi pare rau, dar exact ASTA este reactia pe care stirea o va declansa la
multi

  cand o sa auda ca UNGURII se opun cianurilor, o sa sara sa ia in brate pe
RMGC, numai ca sa le faca in ciuda la maghiari!

  si desigur, pe toti cei care mentionam stirea asta, la fel ca si cu
autostrazile, or sa ne faca “dujamni ai Tarii”, “vanduti ungurilor”!

  Cr.