Si o veste buna.
Nu stiu pentru cine, dar cred ca cel putin o persoana n-o sa ma mai asasineze,
cu solicitari de sfaturi despre cum sa papa banii Guvernului. :)))
HOTARÂRE

pentru abrogarea Hotarârii Guvernului nr. 97/1991 privind sprijinirea
activitatii persoanelor fizice, persoanelor juridice si organizatiilor
neguvernamentale din strainatate, care desfasoara în România activitati cu
caracter umanitar, medical si social

În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicata, si al art. 16 alin.
(1) lit. b) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sanatatii, cu
modificarile si completarile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotarâre.

Articol unic. - Se abroga Hotarârea Guvernului nr. 97/1991 privind sprijinirea
activitatii persoanelor fizice, persoanelor juridice si organizatiilor
neguvernamentale din strainatate, care desfasoara în România activitati cu
caracter umanitar, medical si social, publicata în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 38 din 23 februarie 1991, cu modificarile si
completarile ulterioare.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemneaza: