Pai nu stiu daca e "buna" sau nu. Zice acolo ca nu mai da bani DELOC? Sau...
poate da bani (poate chiar mai multi - insa) numai la organizatiile LOR? ;)

Codruta

  From: Arhitectura

  Si o veste buna.
  Nu stiu pentru cine, dar cred ca cel putin o persoana n-o sa ma mai
asasineze,  cu solicitari de sfaturi despre cum sa papa banii Guvernului. :)))
  HOTARÂRE

  pentru abrogarea Hotarârii Guvernului nr. 97/1991 privind sprijinirea
activitatii persoanelor fizice, persoanelor juridice si organizatiilor
neguvernamentale din strainatate, care desfasoara în România activitati cu
caracter umanitar, medical si social

  În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicata, si al art. 16
alin. (1) lit. b) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sanatatii,
cu modificarile si completarile ulterioare,

  Guvernul României adopta prezenta hotarâre.

  Articol unic. - Se abroga Hotarârea Guvernului nr. 97/1991 privind
sprijinirea activitatii persoanelor fizice, persoanelor juridice si
organizatiilor neguvernamentale din strainatate, care desfasoara în România
activitati cu caracter umanitar, medical si social, publicata în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 38 din 23 februarie 1991, cu modificarile si
completarile ulterioare.

  PRIM-MINISTRU
  EMIL BOC
  Contrasemneaza: