  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, September 05, 2011 10:09 PM
  Subject: Re: [protest-ro] 51% Romania - 49% privatii pentru controlul aurului.

  “ce vremuri, ce vremuri’

  ce bine era la Aiud si la reeducare la Pitesti!

  serios acum, prin 1985, cind era rau, am mai apucat la Rm. Valcea cand “s-au
bagat” icre rosii – mie din copilarie alea ROSII imi placeau, mai multe decat
cele negre

  si chiar in negii ani ‘80, veneam la Polar-ul de linga Piata Romana pentru ca
acolo se mai gasea cate ceva

  tigarile nu m-au interesat niciodata, dar imi amintesc cu placere de prin
1979 liquerurile Havana Club!

  am fost la Timisoara la o inmormantare, dar nu stiam ca si arpacasul si
sicriele sunt ... de import!