  From: Petru K
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, September 06, 2011 9:50 AM
  Subject: Re: [protest-ro] 51% Romania - 49% privatii pentru controlul aurului.

  Nu exista teapa atit de mare incit sa nu poata fi depasita de o teapa si mai
mare :D

  [Cred ca acesta este un principiu al lui Peter ;)]

  Cu respect,

  Peter

  2011/9/3 Arhitectura <d...@dsclex.ro>

    Fugi Ioane de aici ! :)))
    Cum sa fie cea mai mare teapa ?
    Aia baga banul, scormonesc acolo 10 ani si GATA !

    Dar apa de ploaie ce picura neincetat in veac, o s-o plateasca si copii
    copiilor nostrii.
    Asta afacere, Domnul da plaie si tu scoti banul din buzunar pentru ca ....
    se scurge la rigola !