From: Arhitectura
Sent: Saturday, November 26, 2011 12:38 PM
Subject: Re: [protest-ro] "dezbatere" FALSA - Hotnews!

Inteleg ca domnia ta tot nu te-ai convins ca se va face ! :)))
Hai sa-ti mai explic o data.
Mai intai uite cine sunt inestitorii ADEVARATI de la RM.
http://www.adevarul.ro/actualitate/rosia_montana/actionari-aur-Rosia_Montana_0_545945529.html

Unul din ei, isi imparte avearea juma, juma, cu o ... doamna (Jenny Paulson) ce
a avut cetatenie romana  ! :)
Nu iau in considerare fondurile administrate de cei trei domni, ci numai
averile lor persoanale, cand spun ca au bani mai mult decat suficienti, ca sa
schimbe 10 presedinti si 10 guverne in Romania !!!
Asa ca zbaterea dumneavoastra este onorabila dar ... n-o sa ramaneti in istorie
nici macar ca apologet al lui Sisif. :(

Nu e bine cu cianuri, nu e bine cu numai 2,5%, dar baga altcineva banul acolo
in conditii mai avantajoase pentru noi ?
Si mai e o chestie (care mi s-a intamplat dsi mie), degeaba stiu ca o sa am
multi bani peste un an, daca acum am izmenele rupte'n tur.

Cu

Raspunde prin e-mail lui