Eu nu ii invat pe americani ce sa faca si cum sa faca treburile, dar se pare ca romanii saracii au nevoie de El Zorabu' lui Cosbuc sa ii dezmeticeasca si sa ii invete, ca tare sunt prosti si neputinciosi, si arabii e taaare dastepti! Se pare ca nu intelegi diferenta! Una este sa faca treaba "buna" in cadrul local, si alta este sa vina "lifta straina" cu tupeu sa ia conducerea. Ca de obicei, inteleg, cosmopolitii romani prefera lifta straina localnicului. Cu alte cuvinte, intre baseasca locala si tsiganu' arab, cosmopolitu' il prefera pe arabu' Dar de fapt ce sa ma mir, si pe vremuri produsele romanesti erau dispretuite, tot ce era "de la pachet" adica "strainesc" trebuia sa fie grozav!
Dan G
On 1/10/2012 2:44 AM, ARIN wrote:

Inteleg de aici ca ati ajuns "lifta straina" la americani si acum, de ciuda, scrieti prostii despre oricine accepta ca SI strainii pot sa faca ceva bun in alta tzara >:) Fiecare cu cat e in stare - unii ajung "lifte straine", altii se dedica noii tzari si chiar fac treaba ;)
Codruta

    *From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
    *Sent:* Tuesday, January 10, 2012 11:04 AM

    Nu prea inteleg ce treaba are serviciul de urgenta.
    Trebuie sa recunosc, habar nu am cum este organizata plata
    cheltuielilor medicale in Romania.
    In general vorbind "Urgenta" este un serviciu utilitar, nu are
    treaba cu plata.
    Sigur, poate sa nu te intereseze cine este seful SMURD  dar poate
    ca etnia a avut mare importanta in structura  implementata.
    Poate ca l-ati pus special pe un tsigan arab ca sa va faca
    organizare ca la arabi!
    De fapt, ma amuza cand ma uit prin stiri, ca o gramada de nume de
    ministrii  si alti conducatori sunt nume neromanesti si imi aduc
    aminte de Eminescu!
    De fapt care este problema, pe ce este bataia?
    Revenind la de-ale arabilor, am cam trecut prin anii 50 si 60 cand
    structura medicala a fost organizata prin toata tara, si dupa cate
    imi aduc aminte, nu era nimeni lasat sa moara pe strada
    Si, saracan de mine , credeam ca romanii sunt inca in stare sa se
    organizeze si fara lifte straine,. dar se pare ca m-am inselat.
    Ca sa tin discutia  la un nivel constructiv, in momentul cand ai
    asigurare, spitalul face ce plateste asigurarea, daca vrea sa faca
    altceva, neplatit de asigurare, este pe barba lui.
    Dan G