  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, January 16, 2012 1:06 PM
  Subject: Re: [protest-ro] protestele derbedeilor

  Na, fleoshk! si EU am votat cu Basescu, in 2004 (pt. ca in 2007 sa votez pt.
suspendare) - asta inseamna ca sunt CONDAMNATA sa raman pruasta pe veci? si sa
nu-mi mai dau seama niciodata ce prostie am facut? (adica n-am facut! ca in
2004 era musai sa scapam de Nastase si PSD) >:)

  "Deranjamentele" alea cred ca sunt facute chiar de OAMENI ai lui Base - ca sa
discrediteze manifestatia; cum am zis: ooops! oare UNDE am mai vazut eu
"scenariul" asta? si "huligani"? >:)

  Toti prietenii mei care au fost acolo mi-au zis ca s-au delimitat 2 grupuri:
protestatarii "pasnici" si "violentii" care au venit gata organizati!

  Cat despre "ce punem in loc?" - ORICE e mai bun decat Base + Boc, la ora
asta! Daca mai stateam mult cu ei, ajungeam mai rau ca pe vremea lui Nastase,
adica cu Mafie institutionalizata! acu', parca ar mai exista ceva sanse sa
"spargem" blocul stabil mafiot... adica sa se mai dezorganizeze nitzel mafia
aia...

  Codruta