  From: Gabriel Petrica
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, January 16, 2012 1:40 PM
  Subject: Re: [protest-ro] protestele derbedeilor

  Mai ... Ilici e in spital trage sa moara ...
  Sa fim seriosi si daca vine Nastase ... tot e zece clase la marlanie sub Base.
  Pai Base tocmai ne-a recunoscut public ca in sistem se fura ca-n codru ...
desi el adminsitreaza sistemul . Ce paote fi mai marlanesc de atat ?

  Cica sistemul e capusat ... pai nu stiu .. .dar la caini, cand un caine e
capusat nu schimbi cainele ... te pui si dai cu toxice si scapi cainele de
capuse ... fara sa il privatizezi. Ce pastele mamicii lui a frecat duda atatia
ani ? Avea politie, armata serivcii ... pai putea sa ucida orice capusa de
orice natura daca vroia. Evident nu a vrut ... deci ... orice altceva e mai
bine decat acest individ.