  From: Gabriel Petrica
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, January 16, 2012 4:05 PM
  Subject: Re: [protest-ro] protestele derbedeilor

  Acum nimeni nu il mai vrea pe Iliescu in puscarie ... nenea ala e mort pentru
orice om normal ... a trecut de o varsta ... hai sa fim realisti.
  Oricine e mai bun ... fiindca ar duce la o relaxare a spiritelor, un reboot
de syste, .nu imi fac iluzii ca de maine ne-ar fi mai bine, dar e o sansa ca in
cativa ani ... asa cu astia ce facem? Numai pentru faptul ca au dus la faliment
sute de mii de firme mici rin legile date ii face vinovati de tradare si
subminarea economiei si ar merita impuscati. Adica pe Ceausescu l-am impuscat
si am ramas cu o tara fara datorii ... ai pe asta trebuie sa il impuscam cu
toate neamurile pana la gradul 5 si tot o tara praf vom ramane !