From: Gushterul LAIR
Sent: Monday, January 16, 2012 3:51 PM
Subject: Re: [protest-ro] protestele derbedeilor

Iti dai seama ca daca ar exista un raspuns constructiv la asta, l-ar stii toata
lumea.
Alternativa:
- guvernul si toate partidele recunosc ca au gresit, dau tot inapoi, se retrag
cu scuze si lasa oamenii gen Arafat
- stadionul lui Dicu Sava si luat cu japca ce s-a furat

Ghici, ghicitoarea lui Basescu care din ele se va intampla...?

Stii foarte bine ca nici una:p Poporul o sa fie in continuare tinut in lesa, se
pare ca nu sunt saraci destul. Se complac intr-o saracie tampa, au uitat ce
inseamna demnitatea si traiul normal.

Dar sa vedem, singura sansa sa se miste ceva in continuare este ca azi si
maine, sa fie mai multa violenta pe strada seara SAU manifestantii in centru sa
treaca de 30-50.000, adica sa fie vadit feelingul de spanzuratoare in aer
pentru guvern.

Raspunde prin e-mail lui