In decembrie 1989, la noi la institut a venit coloane de oameni ai muncii de la
IPRS< care avea in frunte un ... “ student”!

avea un drapel gaurit si o paine

l-am urmat (majoritatea) fara sa ne intrebam cine este si unde ne duce ...

From: Arhitectura
Sent: Tuesday, January 17, 2012 9:11 PM
Subject: Re: [protest-ro] Fw: Vreau alegeri anticipate!

Dragule,

Majoritatea romanilor stiu ce inseamna sa fi "gospodar".
Adica se intind cat le este plapuma !
Adica inteleg ca este CRIZA, ca nu mai cumpara nimeni confectii de la Braila,
etc.
Adevaratii nemultumiti sunt BUGETARII si SMENARII !
Primii pt. ca nu mai au salariile mai mari decat cei de la privat, ca pe vremea
lui Tariceanu si ceilalti pt ca cetateanul nu mai are bani CA SA SE LASE
PACALIT !

In 1989 au iesit SECURISTII in strada, cu muncitorii din fabrici in spate !

Raspunde prin e-mail lui